I min ensamhet

Här sitter jag helt själv i vår stora lägenhet.. Inte alls skoj då det enda jag kan sysselsätta mig med är att packa upp ut alla lådor, inte speciellt lockande då vi inte har så mycket möbler att stoppa sakerna i. Jag vet inte riktigt när Joakim kommer tillbaka (han är i Skövde), men antar att det blir om ett par timmar då hans mage börjar kurra.

Här kommer lite bilder i alla fall. Bild 1 och 4 är här ifrån Lidköping. De andra två är när jag, Jox, Bibbo och Farmor var och tände ljus på Skrållis grav uppe på Galgberget. Fin utsikt vi har från vår balkong va? Ehum :)


Jag har gjort lite nytta i alla fall, plockat in lite i köket (duktiga jag) och rensat jordgubbar. Mums! 19,90 på ICA Margretelund, det ni. Fast jag kan säga att de är 100% icke-svenska.


Nu ska jag fortsätta med... någonting. :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Gummsis då! Är det inget mer i Ljungby nu? hur gick intervjun? Pussss

2010-05-15 @ 22:01:09
URL: http://miche.blogg.se/
Postat av: Sanna

Välkommen till stan! =)

Tur att ni valde att flytta hit till sommaren, för på vintern är Lidköpinng inte så vackert...

2010-05-16 @ 08:33:10
URL: http://sannamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0