Telefon

Farmor ringde precis till mig så vi har paratat lite om ingenting en stund. Synd att det är så himla dyrt att ringa från mobil till hemtelefon. Jag och Joakim ska minsann ta och skaffa hemtelefon så att jag kan ringa till Farmor utan att det kostar en förmögenhet. För min del skulle det vara super med hemtelefon då jag inte ringer speciellt mycket på min mobil. Jag är verkligen helt lost när det kommer till mobilen, jag skickar nästan aldrig sms, haha. Fast det har blivit lite fler nu när jag bor här uppe helt själv. Eftersom jag inte känner någon annan än Malin i denna stan så blir det lite fler telefonsamtal och sms. Äsch det blir nog bra.

Oj nu är klockan mycket och jag har inte ätit middag än, kanske dags att göra det. Min mage börjar faktiskt bli lite hungrig. Jag får helt enkelt dämpa min saknad till Farmor med att laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0