Måndag

Nu sitter jag och Atta här i Saras lägenhet, Sara är i Helsingborg och jag har ingen säng i min lägenhet längre. Jag och Joakim flyttade upp precis allting till Lidköping i helgen. Idag har jag städat nästan hela lägenheten här i Ljungby, bara köksgolv, köksbänkar och toan kvar sen är det rent och redo för besiktning. Det känns lite konstigt att inte ha alla sakerna här och än mer konstligt att jag idag adressändrade, det betyder alltså att jag numera kommer att vara skriven i Lidköping, helt galet. Inte nog med det så kommer jag att bli sambo, hallao, sambo! Crazy.

Nu ska jag skölja av mig lite snabbt, krypa ner i sängen och titta på mer knasprogram på tv.

Kommentarer
Postat av: Michelle

jag har samma panikångest som dig när det gäller sambo gjejen. Men du tjejen vi fixar detta. ;)

2010-06-09 @ 13:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0