Blommor och balkong


När vi var på IKEA i lördags så stannade vi och plockade lite blommor i vägkanten på hemvägen. De gär sig superbra på hyllan här i vardagsrummet. Jag gillar att ha blommor inne, det blir så mycket finare. De till höger fick Joakim i avslutningspresent av sin Famor och Farfar, de står just nu på matbordet i köket.


Vår balkong är helt katastrofal just nu. Det står mängder med små krukor som innehåller frön och små röna stumpar med sallad. Visst, förr eller senare ska det väl fixas till men just nu suktar jag efter ett litet bord med stolar så att jag och min Joakim kan sitta ute och fika i värmen. Jag ska försöka övertala honom till att vi ska köpa detta lilla set på torsdag när vi ska ner till IKEA igen, det kanske även blir en solcellslampa. Åh jag kan inte vänta tills balkongen är lummig och fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0