Spaghetti på mitt sätt



Kvällens middag blev snabb, lätt och god. Jag har ingen energi till att laga mat så det fick bli pasta, helt enkelt min specialpasta som går att variera i det oändliga.

Dagens ingredienser:
En stump zucchini om låg i kylen
Två tomater, en från Holland och en från Källeberg tror jag
Två vitlöksklyftor
En ordentlig bit röd chilli
Parmesan
Basilika från min lilla kryddträdgård på balkongen

Koka spaghettin. Stek under tiden ihop alla grönsaker till "röran", häll i lite vatten så blir den mer mojsig och god. Blanda spaghetti och röra, toppa med parmesan och basilika.

Mumsfillibabba

Kommentarer
Postat av: Vaha

Ser rätt soft ut :)

2010-07-06 @ 13:08:27
URL: http://vaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0