Slöisen Emilia

Jag är en riktigt slöis, vaknade 10 men låg kvar i sängen till halv 12. Katastrof med alla roliga tv-kanaler, bröllopsklänningar, matprogram, hur man ska klä sig, mer mat, bakelser och lite mer skoj. Jag kan ju inte sluta kolla, det borde inte vara lagligt med så mycket skojjiga program, det västa är att många är samtidigt. GAH!

Nej fy på mig, idag ska jag plocka iordning lite här så att jag slipper göra det imorgon. Planen är att åka till Halmstad på onsdag, ska bli så skönt med lite civilisation, hihi. Kanske ska baka lite bullar idag med, eller kanske smulpaj åh eller muffins, okej jag ska nog baka någonting idag. Det kan behövas till morgondagen. Grattis till Ronja, Vahid och Ante som är i samma grupp som mig, det kanske blir så att jag tar med lite fika ;) (Om inte jag och Sara äter upp allt ikväll, det är inte helt omöjligt)


Kommentarer
Postat av: Västkust Mamman - Gravid!

TUSEN TACK!!!

2010-01-25 @ 12:58:58
URL: http://www.precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0