Sista kvällen

Usch, nu är det sista kvällen här uppe i norr, det är inte alls kul! Varken jag eller Joakim vill åka hem imorgon, det känns som om vi precis kom hit. Just nu håller vi på att packa och plocka allt som vi har spritt ut runtomkring i huset. Enda fördelen med att åka söderut är att vi ska kolla på en lägenhet och att det är varmare, bara det inte är plusgrader så överlever jag. Jag vill ha snö lite till. Wiie!

Idag har det varit mellan 30-32 minus, det har varit kallt. Dock har jag märkt att man vänjer sig ganska väl, idag när vi var inne i verkstaden så tyckte vi att det vart riktigt varmt där inne och började knäppa upp jackan lite och tog av mig vantarna, sedan kollade vi på termometern, +7 grader var det där inne. Och det ansåg jag som varmt, haha! Festligt :)

Nu ropar Joakim på mig = jag måste fortsätta att packa. Blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0