Längtar tillbaka

Jag vill tillbaka till norr. Det är inte alls lika mysigt, skönt och avslappnande att vara tillbaka i Ljungby. Jag är tillbaka i pluggandet och det är inte så att jag är helt överlycklig. Köpte en inredningstidning igår och sitter och drömmer mig iväg till en annan plats. Tomt i lägenheten är det också. Atta kommer inte hem igen förrän på torsdag kväll, allt är så tyst och ensamt utan henne här.

Saknar min Joakim också, när jag har varit så nära honom en period så känns det så tomt när man är infrån varann igen. Jag kommer verkligen inte att må dåligt ifall det blir så att vi skulle bo ihop, tvärt om.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hade ni med Bulten hela vägen upp dit? :D

//Pontus å Paulina

2010-01-16 @ 14:16:07
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0