En varm dag i norr

Idag har det varit varmt, bara -2,5 vilket betyder att jag och Joakim har varit ute och kört snöskoter. Wiie så skoj det är! Fast Joxi lyckades kasta av mig tre gånger i snön, landade mjukt så det är ingen fara :D När vi åkte över isarna så råkade det vara dubbelis = blött (för skotern alltså, inte för oss). Så nu hoppas jag på lika bra väder imorgon så att vi kan åka ut då med.

Det är så fint här uppe, jag vill inte åka ner till all slask, regn och gråväder! Trivs så bra här i den fluffiga snön där det är kallt istället för blött.



Ikväll ska vi kanske in till Östersund och kolla på bio, det blir nog Avatar. Ska bara kolla upp så att vi får plats i salongen. Mys mys.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är ni så stora så att ni inte vet om ni får plats? Hihi!

2010-01-03 @ 16:36:21
Postat av: Matilda

Det är kallt i Ljungby också! Inget slask så långt ögat når, men ganska lite snö

2010-01-03 @ 17:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0