Ny vecka

Slacker-helgen är över. Jag har kläder på mig igen, kläder har varit sjukt överskattat denna helgen. Det har ju ändå bara varit jag och Atta hela tiden. Just det, jag har ny hårfärg igen. Nu har jag en förskräckligt tråkig brun färg, men naturlig är den! Nu ska jag bara boka en frisörtid sen ska det bli lajbans. Jag har en liten plan, men den delar jag nog bara med Sara än så länge :) Jag ska ge mig på mina cupcakes igen sen, frostingen måste bli perfekt! Haha. Har faktiskt massor med planer på vad jag ska baka. Vi får se hur det blir, jag behöver lite mer ingredienser för att skapa mina senaste upptäckter :)


Just det, vi fick kontraktet idag, wiie! Nu ska det bara skrivas på och skickas tillbaka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0