Jahapp

Gårdagen:
Gick hem till Emilie för att förfesta lite inför puben, jag vart utklädd till en powerpuffpingla, haha! Den rosa såklart :D Spelade "sanning och konsekvens", riktigt skoj vart det. Hamnade på puben typ vid 22 och flummade runt.
Sedan spårade allting ur på grund av ett roligt skämt som alla var med på utom en som tyckte att det var fel på grund av en massa konstiga saker. Dessutom sa denna personen saker till mig som sårade ganska hårt och nu vet jag inte vad som kommer hända mellan oss, jag vet inte ens om denna person kommer ihåg vad som sagts. I vilket fall som helst så vart det ingenting skoj jag fick höra i alla fall.

Idag:
Var i skolan och hade en teambuildning-övning i projektledning, riktigt skoj var det! Vår grupp blåste den andra gruppen hela tiden, haha! Sedan var det föreläsning/seminarium och allt har bara flutit på. Var riktigt trött idag så det blidde ingen träning. Har plockat lite här hemma och nu ska jag ta tag i mitt packande inför helgens strapatser i Halmstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0