En timme kvar

Om exakt en timme är jag påväg till bussen för att påbörja min evihetsresa till norr (=Gällö). Först ska jag till Halmstad och sedan åker jag, Joakim och hans Papps vidare så fort Joakim har kommit hem från skolan/jobbet. Lite trist att åka upp till regnet nu när det börjar bli varmt här i lilla Ljungby igen. Men men, jag får ju träffa min favorit igen.

Min helg ska bestå av plugg plugg och faktiskt lite mer plugg. Känner mig lite smått stressad men jag är ju superwoman så jag klarar allt ;)


  • Partnerföretagsuppgiften ska göras klar.
  • Internet & Webbtjänster uppgift 4c ska fixas också.
  • Får inte glömma frågorna till Projektlednings-seminariet.
  • Plugga till tentan som är 1,5 vecka.

Men jag är ju superwoman :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0