Uppdatering på norrlandslivet

Här är det kallt!

Idag var det -22 när vi bestämde oss för att kila in mot stan, det är det som termometern visar som jag har fotat. Fast ikväll när vi kom hem var det -27 = nytt kylrekord för mig. Det är verkligen svinkallt ute! Det har jag firat med en ny jacka, superfin, varm, gosig och mer varm. Mörkgrön är den, ohlala så snygg jag kommer vara i den (och varm om jag missade nämna det). Inte nog med det så råkade jag inhandla ett par nya vinterskor också, ett par Ecco som jag och Joakim hittade på rea, riktigt najjsiga skor och varma!

Imorgon blir det att rulla runt i snön :D Anledningen att jag rullar runt i snön är att Joakim puttar omkull mig hela tiden. Han är så snäll ibland, hihi.

Saknar min lilla Atta gör jag också, inte har jag kommit ihåg att ringa Farmor idag heller. Det ligger som prio ett imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0