En dag i Ljungby

Igår satt jag och lillebror uppe och spelade Monopol till klockan halv 4 på natten, det vart inte riktigt planerat, men skoj. Jag vann! Jag har aldrig vunnit över honom i Monopol, han har sån sunk-tur i det spelet.

Idag har vi varit i Feringe och fått flyga lite. Jag gjorde min kontrollstart och sen regnade det runt om flygplatsen och det sjönk mest bara så jag hoppade över att starta igen, fick i alla fall 21 minuter. Men imorgon ska det bli mer. Nu vet jag inte vad vi ska göra, antagligen bara slappa, jag är verkligen svintrött!

Saknar min lilla Skrålla.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad häftigt!! :P Lycka till imorgon då, hoppas det är bättre väder :)

2009-08-05 @ 22:19:31
URL: http://jessicaberner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0