Besök i Ljungby

Igår kom Vixblå hit och vi lullade runt i Ljungby, var ju tvungen att visa henne den stora staden. Flummade på som vanligt och sen år vi stuvade makaroner med falukorv, haha. Precis samma som vi år när vi sågs dagen efter jag hade kommit hem från Grekland.

På kvällen blev poker på puben, blä för det! Jag vann ju såklart inte, men det vart kul ändå. Spelade massor med skitgubbe och sjuan med Vix och ett gäng med Servicetekniker. De åkte på bruddäng så att det skrek om det, haha!
Jag tycker att det blev en riktigt bra kväll.

 





Nu ska jag nog ta och läsa lite Teamutveckling ..

Kommentarer
Postat av: Wiky

åååhh jaa jag hade jättekul!!!!!!! <3

2009-04-23 @ 20:53:53
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0