Fortfarande blå himmel

Lite har jag fått gjort! Jag har duschat, hängt tvätt, ätit lunch ute i solen medan Atta gottade sig i gräset, sandpapprat två stolar och nu står det en finfin liten deg på jäsning i köket. Det ska bli ett smarrigt sesambröd och flätat kommer det bli, hoppas att det blir fint :) Fy vad jobbigt att vi har sex stolar, jag har slipat till två nu och jag kan bara konstatera en sak och det är att en stol har oändligt många sidor. När man tror att man är klar så hittar man bara fler och fler. Aja, de är ju både mina och Joakims så då borde vi göra hälften var, och jag har bara en kvar då, haha. Får se vad han säger om det..

Jag har i alla fall precis slurpat i mig en wierd smoothie med melon, kesella och gojibär. Det ser ganska slibbig ut och tro mig, den var ganska slibbig. Gojibär är nog en släkting till russin skulle jag tro och russin är inte en favorit hos mig. Men de vart inte billiga så ätas upp ska de. De gav ifrån sig sjukt mycket färg i alla fall och de är ju fina i påsen..

Bild två: Snuttiplutt-Attas nos när hon ville se vad jag egentligen höll på med (jag försökte fota henne när hon stod och spanade på någonting spännande).



25 minuter till utbakning av brödet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0