Sådärja

Nu tyckte jag att det var dags att ändra lite på designen eftersom jag inte längre bor i lilla Ljungby. Jag kom upp hit till Lidköping i fredags och det ser fortfarande ut som kaos här. Jag har noll koll på vart saker och ting finns och inte blir det bättre av att jag inte orkar ta tag i det. Men det löser sig, jag får bara finna lite ork någonstans i röran.

Igår var jag ute på Sjöboden där jag ska jobba i sommar och smakade av menyn som ska vara. Mums säger jag bara. Jag åt tills jag var proppmätt och supergott var det! Jag ser verkligen fram emot att få jobba där i sommar, det kändes verkligen bra :)

Nehe, nu ska jag få i mig lite mat, jag börjar bli riktigt hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0