Snö

Det snöar massor ute nu och jag tycker att det är fint när det snöar. Jag är en av de få som inte tycker att det är dags för våren att träda in, jag kan tala om att februari är faktiskt en vintermånad för de som har missat det. Många skriver hela tiden om att nu är det vår men snön ligger kvar och att detta är helt galet. Nej nej, det är fortfarande vinter och det är så det ska vara. Tänk bara så fin sommar vi kommer att få! Och inte nog med det så lyser snön upp så fint.

Joakim slutar skolan vid tvåtiden och då ska vi hitta på någonting. Jag vill ut i snön lite, typ åka skidor. Men det vill inte Jox och dessutom har jag inga skidor.. Vi får väl se vad som händer.

Har suttit och läst igenom mina anteckningar från gästföreläsningen, ska skriva en rapport på den. Men jag har verkligen ingen aning om hur jag ska rikta den. Jag blir galen, det står helt still! Kanske bara ska fundera på det och sen sätta mig och skriva den imorgon eller på söndag. Jag får se ifall jag får en snilleblixt under dagen :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

kallar du din kille Jox? min heter också Joakim, och jag är helt oförmögen till att säga Jocke, fixar inte det namnet. Jag tror jag är den enda i vår umgängeskrets som säger Joakim. Har dock aldrig hört Jox, det var lite häftigt! =) tror inte det skulle passa min dock..

2010-02-19 @ 13:47:27
URL: http://sannamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0