Mot Halmstad

Idag åker jag och Atta till Halmstad. Ja hör och häpna så ska Atta åka buss för första gången i sitt liv. Har jag tur så kommer hon stå och kolla ut genom rutan hela vägen och tycka att det är världens mest spännande händelse eller så kommer hon jama, klättra runt och spy på mig. Hoppas verkligen att det blir det förstnämnda!

Så om hon spyr och sedan stampar runt i spyan för att sedan hoppa iväg och stampa runt spyan på alla andra i bussen så kommer jag kanske att se ut ungefär såhär mitt i alltihop:


Hjälp, hoppas att jag inte kommer fram nerspydd..


Kommentarer
Postat av: Wiky

Du får gärna höra av dig de gånger när du kommer till Halmstad hörru!

2010-04-05 @ 11:01:23
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0