Rött hår?

Jag har funderat på vad jag egentligen ska göra med mitt hår och jag har ju varit sugen på att skaffa mig rött hår igen ganska länge nu, men vågar jag verkligen? Visst att jag har någorlunda koll på att jag passar i det och nu framåt hösten blir man ju lite sugen på att förnya sig. Jag kanske ska satsa på det i alla fall, men det måste bli exakt den nyansen jag vill ha det. Denna tycker jag är riktigt fin:

Fast den skulle kanske vara lite, lite mörkare så att det ser mer mystiskt, mysigt, gosigt ut. Låter kanske lite knepigt. Eller vad säger ni? I'm stuck in the middle..

_____
Annars har jag spenderat min dag i skolan, har arbetat med SQL hela dagen så hjärnan är segare än extra seg sirap just nu. Imorgon blir det tillbaka till skolan för att göra klart de sista två frågorna i SQL och sedan ska jag skriva min reflektion från LEGOLAS som vi gjorde förra veckan, måste verkligen skriva den imorgon, jag kommer inte ha så mycket tid annars till det. Jobbig dag idag, antagligen en jobbig dag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Wiky

haha det är ju den färgen fast lite mörkare som jag har haft sen april ju ;)

2009-09-15 @ 13:52:23
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0