Trollunge

Wiie, jag och Sara var hos frisören idag, och det behövdes verkligen! Nu har det kortats av lite och massor med etapper och grejer för att det ska bli lite volym, så nu ser jag ut som en trollunge! Hihi, gillar det massor. Nu är funderingen på om jag ska bli rödhårig också, frisörerna i salongen där vi var tyckte att det var en super bra idé och att jag skulle vara "skitsnygg" i det. Hum, funderingarna fortsätter.. Hittade en superfin färg på salongen, kanske ska gå dit och köpa färg, har dock ingen aning om hur mycket det kostar. Jag får se het enkelt. Men frisyr har jag igen i alla fall, yeyy!


Kommentarer
Postat av: Anel

Blev ju skitsnyggt(Y)

2009-10-13 @ 15:50:22
Postat av: Anna

Din lilla skitunge. Du kommer se ut som mig snart! hahah

2009-10-13 @ 16:05:15
URL: http://gozzii.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Jättefint!!!

2009-10-13 @ 18:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0