Internet&Webbtjänster

Nu sitter vi i skolan igen och ska göra uppgift nummer 5. Internet är supersegt, måste vara någonting fel, det ska ta upp mot fyra timmar för att ladda ner programmet som vi behöver för att klara uppgiften. Helt hopplöst! Är väl inte superpigg på att göra detta men som tur är så ska det inte vara inne förrän den 8 juni.

Har varit hos arbetsterapeuten och snackat om min handled. Har fått en stödskena som jag ska sova med och en boll som jag ska klämma på, så nu kommer jag att ha det lattjo. Får se ifall det hjälper och handleden blir bra igen, det är inte kul att gå runt och ha ont.

Nu ska jag ta tag och skriva lite i uppgiften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0