Väntar .. Tråkigt

Nu sitter jag här hemma hos Joakim och väntar på att mamma ska skjutsa hem mig till Ljungby. Joxi är i skolan så det är inte direkt superkul här. Hans dator ville inte starta innan så jag vart tvungen att göra någon slags återställning. Jag hoppas att ingenting viktigt har försvunnit.

Idag finns informationsdesigns tentan upp på intranätet, wiho! Hjälp så skoj det ska bli då (eller inte).

Lördagen ägnade jag och Joakim tillsammans med Vicky och Nicole, Nicole är en översöt liten bebisflicka som vart glad hela tiden. Senare på kvällen gick jag och Vicky till Michelle och firade att hon fyllt 21, mysmys med tacos, spel, osbricka, mer spel, chips och Twister. Supernajjs!

Nej nu ska jag packa ihop lite och hoppa runt till MTV-musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0