Act like a Lady ..

Idag tryckte jag på lilla TV:n igen och då visade sig TyraShow, som jag oftast tycker är totalt värdelöst och komiskt. Men idag var det riktigt skoj, på riktigt alltså. Den här lilla gubben, Steve Harvey, var där och pratade om sin bok; Act lika a Lady, Think like a Man. Jag bara måste ha denna boken, han är dessutom komiker så det han skriver verkar vara med glimten i ögat. Och vem vill inte veta hur män tänker? Han sa faktiskt en hel del bra saker i programmet.

Nu ska jag be för att det ska sluta regna så att jag kan åka ner och gosa med min Skrålla. Sen ska jag såklart glänsa också ;)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hahaha det låter nice det! XD

2009-08-15 @ 12:56:38
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0