Lidköping

Just nu sitter jag här och segar mig och Joakim är ute på balkongen och pratar med någon, antar att det är hans Pappa. Natt nummer två i lägenheten är nu avklarad, jag hade jättesvårt att somna, fast det har nog med dagens händelser att göra som bland annat innefattar:
  • Jobbintervju
  • Provliggning av säng på EM och eventuellt köp
  • En sväng om Åhléns kanske för att köpa diskställ
  • Kanske en sväng om resen av stan, hittar inte alls här
  • Ihopsättning av skrivbord i hobbyrummet
  • Lite organisering av lådor
  • Dokumentering av alla fel i lägenheten
Nej, nu är det en timme till jobbintervjun = dags att klä på mig. Usch, jag börjar bli lite nervös. Hoppas verkligen att jag får jobbet, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra i sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0