Tankar

Praktik - När får jag veta? Jag är lite förvirrad och orolig. Vad händer? Tänk om...
Sommar - Kommer jag få något lov alls?
Partnerföretagsuppgift - Hur ska vi hinna? Två veckor..
Mer uppgifter - Vad finns tiden? Två veckor..
Seminarium - Är det rimligt? Det är en hel bok och det ska vara klar om två veckor..
Ny kurs - Kommer jag att orka?
Sommarjobb - Kommer jag att få något? Vart ska jag vända mig?
Tenta - Kommer det verkligen att gå?
Gammal partnerföretagsuppgift - Tidsbegränsning? Jag hinner inte.
När ska jag sova? När ska jag äta? Det är så mycket att jag bara sitter och inte gör någonting. Inte bra.
När får du veta? Vad är det som händer? Det får inte hända. Det är ju du.


- Tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0