Fabulöst

Det är helt underbart väder idag! Det bästa är att det är sol, snön ligger kvar och värmer vårens blommor + nästan alla vägar är fria från snö och slask. Helt perfekt för jag har precis varit ute och promenixat i 40 minuter.
Jag känner mig mycket piggare och gladare nu när jag har fått lite sol på nosen. :D



Nu ska jag vara duktig och skriva gästföreläsningsrapporter.




_____

Du Anonyme person som undrade hur jag och Jox träffades. Jag kan lägga fram det såhär - Han såg mig, jag såg inte honom, han bestämde sig för att få tag på mig, jag gillade hans jämtländska dialekt, han lyckades och på den vägen var det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, kul att veta bara =) Jag gick gymnasiet med honom i Östersund och nu ska jag snart flytta ner till Ljungby och hittade din blogg, tyckte de va lite coolt =)

2010-03-08 @ 12:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0