Finfint



Atta har fått ett halsband så att hon kan gå ut själv. Det är nämnligen så att hon smiter varje gång man vänder ryggen till, hon har lärt sig hur man tar sig ner från balkongen. Lösningen på detta blir ett halsband så att hon faktiskt kan gå ut själv utan att vi behöver vara oroliga över att någon ska ta henne från oss. Idag ska jag även inhandla en liten guldig (om det finns) behållare som man kan sätta på halsbandet där mina kontaktuppgifter finns. Inte för att jag tror att hon skulle komma bort, hon kommer in lite då och då för att säga mjau och visa att hon har det bra. Det är en snäll misse vi har! Atta passar superbra i rött, fast egentligen vill jag att hon ska ha lila eller rosa :) Kanske hittar ett till halsband så kan vi byta lite då och då, Atta blir en mode-misse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0