Myskläder i snön

Idag har jag tillbringat hela dagen i myskläder, dock fick jag spä på min outfit med tjockjacka, tjockbyxor, tjockskor, halsduk, två par vantar och en hjälm eftersom jag och Joakim har varit ute och kört skoter större delen av dagen. Vi körde bort till hans mormor och sa hej, sen höll det på att bli mörkt och det finns inget lyse på den gamla skruttskotern (tro dock inte att den är jätteslö för det) så vi började bege oss hem. Lyckades köra fast två gånger, haha. Joxi blidde lite sur ett tag, men vi överlevde. Jag ska försöka tvinga ut min lilla pojkvän imorgon igen, får se hur det går, SMHI har visst sagt att det ska bli -19 imorgon och Jox vill inte ut och köra när det är så kallt. Men underskatta inte mina förmågor till övertalning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0