Förändring

Nu blev det en ny design igen, jag vill bara förändra hela tiden, det är så tråkigt att ha likadant i flera månader. Nej, upp med tummen för förädring. Nu kan jag ju dessutom ha mycket bredare bilder, wiie!

Idag har jag och Sara varit nere i den enorma staden med det stora utbudet (GAH). Jag införskaffade i alla fall två par trosor, ett par snygga kostymbyxor och en tröja för 189:- det tycker jag är ett riktigt kap! Lite fika blev det också, mums. Resterande delen av kvällen ska nog ägnas i sängen med En shopaholic i New York, hihi, den boken är så kul.


Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja, man får passa på att köpa nu när det är så himla billigt ;)

2010-01-21 @ 09:45:40
URL: http://malinwallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0