En dag i Ljungby

Idag har jag pluggat lite, imorgon ska vi ha presentation för partnerföretagsuppgiften i Affärsutveckling. Jag mailade den till vår handledare igår och han tyckte att den var "mycket intressant läsning." Wiie! Så nu ska den bara redovisas också. Jag har dessutom skrivit en del på den andra rapporten som ska lämnas in på torsdag, vill bara bli av med det nu!

Gick en sväng till skolan och pratade med Jonas om mitt personliga brev, han tyckte att det var jättebra och att jag är precis på rätt väg. Det känns mycket bättre nu! :D

Inte alls lika mycket snö här i Ljungby som i Gällö.. Blä! Allt är mycket gråare här, fast det är det ju alltid! Ljungby borde vara världskänt för sitt gråa väder.



Har dessutom plockat undan allt julpynt, så nu står min fyrkantiga glaslampa från IKEA och lyser i fönstret (som jag för övrigt tror att jag har stulit från Mamma, hihi) Kvällens middag blev tacopaj, upptäckte dock att min burk med jalapeños var möglig (jalapeñosarna alltså, inte burken), uuurk, så middagen blev grovt försenad. Tack och lov att jag har Sara, hon var kvar i skolan så hon handlade nya åt mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0