Ordbajs

Varför är det så otroligt mycket modebloggande överallt? Så fantastiskt kul är det inte att läsa om små och stora flickor med massor med pengar som kan shoppa hela dagarna, jag ägnar mina tankar åt att drömma om sånt och vill inte att vissa ska kunna shoppa massor och jag inte nånting alls. Det är inte rättvist! Fast jag kan ju gotta mig med att jag kommer att bli stenrik när jag tagit examen, för att inte tala om när jag och Sara har fått vårt patent Då ska vi se vem det är som blir drömmaren, inte är det jag i alla fall, för jag och Sara kommer att kunna bajsa på våra pengar utan att börja gråta!

De bloggar som jag läser numer handlar endast om inredning eller matlagning&bakning. Mums så goda alla cupcakes ser ut! Min nya favoritsida att sitta och klicka runt på (och dreggla lite till) är Hello Sugar, Åsa heter hon som gör att underbara kreationer. Henne skulle jag inte må dåligt av att ha som bästa kompis, eller tja.. Jag hade kanske mått bra i sinnet men min kropp hade nog inte gillat det, haha.

Bild lånad från Hello Sugar.
Spana in bilden, blir man inte sugen eller vad?! Det bästa är att man kan äta allihop! Jag blir så imponerad att man kan göra så fina bakverk! Så den som inte har gissat på det så kan jag tala om att jag ska baka cupcakes i helgen eller kanske nästa vecka när Sara har kommit tillbaka från Helsingborg. Jag har faktiskt köpt stössel idag, hihi. Jag ska bara införskaffa i lite karamellfärg och lite ingredienser. Mums så gott det ska bli, fast jag måste nog bjuda över lite folk. Jag kan ju inte äta upp allihop själv.. Tror jag.. Nej det kan jag inte.. Eller?.. Nej, fy inte tänka så!

Nej nu blev det mycket ordbajs. Återkommer senare med kvällens strapatser :D


Kommentarer
Postat av: Bakfia

åh då har vi samma intresse, mat och bak alltså:)

2010-02-02 @ 16:52:56
URL: http://bakfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0