Kväll

Jag har precis kollat på filmen Julie&Julia, så mysig den var! Jag vill också göra någonting sådär galet.. Äsch jag får baka cupcakes imorgon istället. Jag kan göra en Emilia/Leila och baka alla recept i A Piece of Cake, inte så bra idé, tänk så tjock man skulle bli, haha!

På tal om någonting annat. Eftersom Jessica tyckte att jag skulle dokumentera min skojjiga omfärgning av mitt hår så får jag väl göra det - Allt för dig Jess :D Konstigt nog ser färgen inte alls lika illa ut på bild, men tro mig, den är riktigt illa. Jag har i skrivande stund gult hår med lite ljusröda slingor, supersnyggt (eller inte)! Men imrogon eller på söndag ska jag färga över det. Så snygg kommer jag att bli!



Kvällens middag: Kåtaletter med potatisgratäng. Ursäkta den fula bilden, det var mycket godare än det ser ut.

PS. Jag vill ha en plast-visp så att jag kan göra finfin sås i mina teflonpannor.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jo jag har hört att Bianco har stl 35, har aldrig hittat dock varje gång jag varit där. De försvinner nog ganska fort :(

2010-02-06 @ 11:16:13
URL: http://petitelicious.blogg.se/
Postat av: Jessica

Wiieee!!! :D Bra att du lyssnar på mig :D Som sagt, hair (!?) ser det ju inte så farligt ut men det är säkert värre om du säger så :D haha! Tror nog att slutresultatet kommer bli great i alla fall!! :D Hoppas du haft en bra helg!

2010-02-07 @ 22:59:04
URL: http://jessicaberner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0