Tugga, tugga, tugga

Skrållan gillar att tugga på mig. Missen höll också på att välta en vas med nejlikor över sig, inte bra. Tack och lov så han den inte falla över henne! Fick nästan en hjärtattack!

Idag gick jag in på Djurmagazinet (eller vad det nu heter) här i Ljungby för att köpa en katt-toa med lucka och väggar så att jag slipper kattsand i hela lägenheten, men blev det så att jag köpte en låda? Nej, såklart inte. Det var ju bara förra veckan som den kostade 149:- denna veckan kostar den 249:- och det kommer den att göra några månader till. Jag blir GALEN! Men jag får väl vada runt här hemma i kattsand upp till anklarna, varför bara inte hälla ut kattsand i hela lägenheten? Det kan ju vara en bra idé, jag slipper ju städa. Ska fundera på detta :D

Imorgon eller på fredag bär det av till Gelleråsen för sista SM tävlingen i roadracing för Joakim, kommer bli skoj! Förhoppningsvis så vinner han, men huvudsaken är ju såklart att vi har kul (en sån klyscha).

Måste väl avsluta med ett citat eftersom det nyss var ICA-reklam. :)
- "Nemen inte ska tant behöva äta kattmat heller!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0