Snart blir det kyla

Snart ska jag kila bort till puben och guida Viktor och Samuel inför pubkvällen, helt fantastiskt att de faktiskt vill stå helt frivilligt. De är änglar för att de gör det! Tack, tack, tack och tack igen! Sedan ska jag hem igen och laga lite mat, eller jag får se ifall jag hinner förhoppningsvis så gör jag det. Och efter det så kommer Markus och hämtar upp mig så åker vi vidare till Karlskoga och kylan där uppe. Mellan allt detta måste jag skriva ihop referensen som jag har letat upp till LEGOLAS-simulerings-sammanfattningen som vi gjorde igår. Så just nu känner jag mig såhär:


Det ska i alla fall bli mys att få somna brevid Joakim ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0