Gelleråsen

Nu sitter jag här i Joakims buss och har precis skrivit klart refereringen till LEGOLAS-rapporten. Råkade läsa lite i Rollmedvetet Ledarskap boken, den var inte riktigt så dötrist som jag trodde att den skulle vara. Jag blev rentav lite nyfiken, visst sidorna i boken har en lite trist gräddgul färg men jag ska nog överleva. Jag tog inte med mig några andra skolböcker med mig upp, lite dumt av mig känner jag nu i efterhand, men det är ju ingenting jag kan påverka nu.

Här är ganska kallt (enligt mig) och jag har inte med mig några leggins som jag kan ha under jeansen ikväll så jag kommer nog att sitta här i bussen och mygla när kylan kryper sig på. Ett av mina små mål här i helgen är att läsa ut En hjärtformad ask, riktigt bra bok men den är också ganska läskig. Vågar inte läsa den när jag är själv, haha, lite mesig är jag minsann.

Nej nu ska jag gå ut och se vad alla håller på med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0