Snabbvisit i Ljungby

Idag har (är) jag i Ljungby, vi har haft Partnerföretagsredovisningar, fast jag skippade de sista redovisningarna och passade på att köpa misse-mat och packa. Har även hunnit med att våldsgosa lite med mina änglar, de är så söta och Atta har superkul tillsammans med Tinka. Annars vet jag inte riktigt vad som händer, kommer väl vara tillbaka i Halmstad någongång ikväll, vet inte riktigt när.

Träffade Josse igår och gick en runda på stan (Halmstad snackar vi om nu), det vart riktigt trevligt. Jag hittade en klänning och en kjol som fick följa med mig hem. Jossa fick tag på en brun väska som vart riktigt snygg, billig också. Är sugen på att köpa en likadan i rött eller grönt. Jag har verkligen fått dille på rött, haha. Vi har också diskuterat fram och tillbaka om hur vi ska klä ut oss på lördag. Jag är sugen på att vara död, haha, med en massa blod och fejksår. Kan nog bli snyggt om man lägger ner lite kärlek i kladdet :) Men ingenting är bestämt än. Hade varit najjs om någon annan också hade velat vara blodig så att vi kan dela allt som ska köpas in. Uppdatering om vad som händer kommer längre framöver.. 

Så, just nu sitter jag här i min lilla lägenhet i Ljungby, som är helt tom på missar, och väntar på att Johanna ska bli klar med sin redovisning så att vi kan dra oss tillbaka till Halmstad. Hon ska åka med mig, jag fick låna mamma och pappas bil, yeyy!  Tööörboo, bröööööm bröööm brööm!

Såhär blekrött är mitt hår nu, mycket bättre och mer acceptabelt än förut:

         Betyg: Godkänt med stjärna i kanten.

Kommentarer
Postat av: kusin ebba:)

jätte fint ju !

2009-11-08 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0