Saknad

Läste kommentaren som Michelle hade skrivit och drabbades av akut saknad, jag har inte sett min pluttefnask sen ... AHH .. Jag vet inte när! Kanske min födelsedag, men det är ju massor med dagar sedan. Har så mycket i skolan just nu att jag knappt hinner gå och handla, än mindre tvinga hit mina kära vänner för ett besök. Men förhoppningsvis blir det bättre snart och då får vi ta och ses!

Annars har jag varit i skolan till 17.30 idag och efter det var jag och Sara ute och promenixade. Hade inte mycket till mat i kylskåpet så det fick bli Macaroni&Cheese, inte jättefestligt utan någon sallad.

Vill ha en ny foundation, eller i alla fall en foundation pensel, dock är det ju helt hopplöst när man är student. Jag måste ju vaccinera mina små änglar! Men istället för att shoppa penslar och smink så hänger jag på min besatthet. Kan inte låta bli att kolla varje dag, lika beroendeframkallande som FarmVille :D

Nu ska jag gå och duscha, bli ren och fin och sedan gosa ner mig i pyjamas.

Kommentarer
Postat av: Anel

visste att du skulle bli besatt av FarmVille x)

2009-10-06 @ 01:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0