Onsdag

Idag är det onsdag, dagen har tillbringats i skolan på ett seminarium, gick förvånansvärt bra för vår lilla grupp. Har varit på gymmet idag igen och tränat armarna som en liten gnu, jag kommer inte att kunna röra dem imorgon. Men det är sådant man får ta om man vill vara snygg. Jessica (som bor i Jossas gamla lägenhet) och Sara var här och kollade på Grey's med mig, mys mys.

Imorgon blir det partnerföretagsuppgift och kanske även en bokad tid hos frisören, jag har inte klippt mig sedan december (!) förra året. Men jag är lite osäker på hur jag ska ha det, jag har ju så sjukligt rakt hår. Allt hade varit lättare om jag hade lockigt hår, jag älskar lockigt hår, det är det finaste som finns! Funderar på om jag ska ha hellugg eller snelugg, eftersom mitt hår bara hänger så kanske det är bäst med en hellugg, men snelugg är ju snyggt, om det kanske går att kombinera (?). Äsch jag får se helt enkelt. Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0