Natt igen

Nu är det natt igen, jag har i alla fall pluggat lite idag. Sara har varit här och vi har suttit och snackat igenom de gamla tentorna, imorgon blir det att traggla igen.

Annars har vi varit en runda på stan, var på Lindex och jag hittade en superfin mössa med paljetter, funderar på om den ska få bli min nyårs-mössa. Jag vet i och för sig inte om jag behöver en nyårs-mössa än, vet inte riktigt vart jag kommer fira nyår. Jag har ju mina drömmar, men vi får se vart de tar mig.
Hämtade även ut böckerna till de kommande kurserna, fem stycken bamseböcker! Massor med pengar blir det för Pappsen att lägga ut. :)

På tal om Pappa så hade jag riktigt hemska drömmar inatt. Jag drömde att Pappa och Joakim skulle dö och jag vaknade massor av att jag grät i sömnen. Usch, jag hoppas verkligen inte att jag drömmer om det inatt igen. Sara kom in imorse och skrämde bort drömmarna i alla fall. Men usch som de har etsat sig fast under dagen. Riktigt obehagligt. Jag vet ju att drömmar om döden ska betyda att en förändring ska ske, men vilken förändring skulle det vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0