Kattvakt

Emilie är hemma i Stockholm så då fick jag vara misse-vakt denna helgen, Sheldon och Bamse är två övermysiga crazy-katter. Så denna helgen är jag Hardcore-Katt-Kerstin! Fyra små missar i min lilla lägenhet som busar runt som galningar, dessutom äter de allt, så fort jag ska äta någonting så kommer de smygandes. Söta som socker är de i alla fall (Skrållan är inte sämre hon heller, hon äter till och med torkade aprikoser, råkade tappa en bit igår. Sålänge hon ser att jag äter det så slinker det ner) :D Bamse är en liten slurp-misse, så fort man går och lägger sig så kommer han och slickar på mig, haha. Sedan kommer Sheldon och gosar ner sig, stackars Atta och Skrållan har gett upp sina sängplatser för dem. Fast de verkar inte allt för deppiga över att ha lite kompisar här, detta är ju sleep-over-super-fest för småmissarna.



Jag passade på att baka lite bröd igår, jag hade inget att göra (mer än att gosa med missar). Johan och Fredrik kom över, fikade och snackade goja en runda igår också. Riktigt trevligt! Nu ska jag städa lite, Joakim kommer ikväll :D Saknar honom massor!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Dem visar sina rätta jag ser jag :D

2009-10-03 @ 17:22:30
URL: http://emilie.frisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0