Vissa lärare borde byta jobb

Vi hade en kurs för evigheter sedan, precis innan sommaren. På den sista uppgiften fick jag och Sara en komplettering, vi har ändrat och skickat in igen. Och nu kommer den dumma läraren och säger att vi lämnade in för sent, dock har han inte sagt någonting alls om sista inlämningsdag. Tack och lov så så kände han för att vara snäll och godkände mig. Men Saras funkar inte så nu säger han att hennes är fel! JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD! Ska det vara så att det tar två (!) månader för en lärare att svara på ett mail? Det värsta är att han har läst våra mail men ignorerat dem, det fick jag reda på genom en annan lärare. USCH!
Jag ska i alla fall hjälpa Sara ikväll så att vi slipper den här skiten! Dessutom en helt värdelös kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0