I skolan

Nu sitter jag här i min ensamhet och sammanfattar artiklar i kursen Verksamhet och Verksamhetsutveckling. Det är väl inte dödstrist men jag kan ju inte säga att jag har den bästa tiden någonsin.

Har en artikel kvar nu, ska skriva syftet med varje modell/metod som tas upp i den, och den är på engelska. Blä. Den förra var på svenska så det gick på en kick att få den klar, men denna kommer nog att ta lite mer tid. Dessutom verkar det vara mängder med modeller/metoder i den.

Har faktiskt skrivit Förändringsanalys-sammanfattningen också, duktiga jag. Och, inte nog med det så har jag varit på en laboration idag också, den blev jag klar med på ca en och en halv timme :D Yeyy!

I eftermiddag blir den en CIL-träff, får se vad som sägs på den och sen ska jag ha ett litet pubmöte också. Får se hur många som kommer på det sistnämnda..

Egentligen vill jag bara hem till mina små missar, men nej, jag måste göra detta så att jag slipper ha det efter mig! Fullt ös medvetslös!

Och för dem som vill se mitt röd(?)bruna(!) hår får snällt vänta lite till. Det kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0