Halloween - Kvällen, Del 2

Har fått en massa bilder nu, kan säga att jag ser hemsk ut på de flesta, haha! Men här är i alla fall ett smakprov på tjejerna jag träffade på Pepes och sen kör vi en repris på den bilden på mig och Karin. Är lite tänd på den då vi är helt galet snygga! Dessutom fyller ju Karin 21 idag! Wiiiie! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!



Ikväll blir det något slags party med Sara, Jessica och Linda. Får se om någon mer vill vara med också. Mina små missar får ju såklart också vara med, de är så underbart gosiga och mysiga så jag kan omöjligt inte låta dem vara med :D

Kommentarer
Postat av: Anna

tja tjena hallu! Jag glömde ringa, jag hade fullt upp igår.. kom ju självklart på att jag lovat det hahaha :P:P Men jaja.. Vi får hitta på nåt kul nån dag!

2009-11-08 @ 12:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0