Färg i håret

Just nu sitter jag med färg i hårt, nu ska det banne mig bli kopparfärgat! Jag har snackat med frisör och köpt färgen hos frisör så nu kan det inte bli fel.. Hoppas jag. Koppar-rött hår, here I come!
Inte nog med att mitt hår snart är fint (?!) så snöar det ute! Det snöar MASSOR, och det ligger vitt puder på marken ute. Skrållan sitter och tittar ut och undrar vad det är som händer, Atta har somnat på min datorväska som vanligt. Ska nog ta med henne ut en runda sen så att hon får känna på snö, hihi. 15 min kvar till duschen...


Kommentarer
Postat av: Josefin

Blev resultatet som du tänkt dej denna gången då? :)

2009-11-13 @ 23:40:46
URL: http://josefiinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0