Dagens aktiviteter

Just nu sitter jag, Simon, Sara och Jessica i skolan och försöker göra lite på Coors-arbetet, helt hopplöst! Känns inte som om vi kommer någon vart, och det gör vi nog inte heller.
Jag har knåpat ihop ett finfint kollage till Fulfesten som är nästa vecka, tyckte att det behövdes en fin bild till evenemanget på facebook. Skoj som attan kommer det att bli i alla fall.
I eftermiddag blir det att snacka partnerföretagsuppgift med lärare och sen ska jag skriva ihop en sammanfattning på en artikel, kommer nog inte att vara på hela föreläsningen. Jag måste verkligen hem och städa och tvätta lite innan Joakim kommer också. Mina älsklingar (Atta och Skrållan) lever ju loppan hemma så jag måste städa upp efter dem.
Julpyntade också lite igår, så nu lyser mina röda julstjärnor som jag har fyndat på GeKås i fönstren, mys!


Så fina alla var :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0