Bajsväder

Här i Ljungby är det vinter och en äkta Ljungbyvinter innehåller regn, regn och lite mer regn. Men idag är det sjukt, idag är det regn, regn och MYCKET mer regn! Jag vart plaskblöt när jag kom hem! Atta är alltid nyfiken på vad som finns på andra sidan dörren så jag tog ut henne lite. Det var inte populärt, haha. Sötnosen tyckte att det var alldeles för blött.

Nu har jag i alla fall diskat och ätit en macka, jag är inne i en ägg-macke-period. Joakim har fått mig att börja äta kokt ägg med kaviar på macka, helt galet med tanke på att jag aldrig har gillat det. Jaja, här kom i alla fall en liten bild på mit bruna hår också. Men jag har shoppat schampoo och balsam för rött hår (och lite mer kul) på Yves Rocher, billigt som attan vart det där. Längtar tills jag får paketet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0