Vovve

Nu vet jag vad för hund jag och Joakim ska ha. En Keeshond!
De är ju helt fantastiskt söta, jag har sett en dam med en sådan här i Ljungby innan och idag frågade jag vad det var för ras. De är helt underbara, jag bara måste ha en sådan. Och dessutom matchar den alla krav som jag och Joxi har :D
Vi vill ha en spetsnos som ser lite dum ut, sedan ska den vara glad men också lugn och det får inte vara en fjanthund. Joakim vill ha en samojed men jag vill inte ha en vit hund och Keeshond ser ju ut som en lite mindre samojed fast inte vit. Detta kan inte blir bättre!

Valpis:

Kommentarer
Postat av: Wiky

aaaw så sööööt!

Men JÄÄÄÄVLA vad dom fäller hår, blir dammsugning flera gånger om dagen ifall inte hunden bor utomhus vill säga hahahaha

2009-05-13 @ 21:40:23
URL: http://blixtensliv.blogg.se/
Postat av: Michelle

sikken söting!!

2009-05-14 @ 12:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0