Trött

Jag är så sjukt trött, min mage värker och jag har inte lust att göra någonting. Har massor som måste bli klart.
  • Teamutvecklingsboken 7/5 (Torsdag)
  • Komplettering Informationsdesign 10/5 (Söndag)
  • Uppgift 3 Internet&Webbtjänster 11/5 (Måndag)

Längtar tills jag får åka hem till Halmstad på fredag! Ska bli så skönt att vara i civilisationen lite och träffa familj igen. Och dessutom följer ju Sara med, ska bli galet skoj! Jag får skjuts av Johan och hans pappa vid lunch, vilket är riktigt najjs eftersom bussen kostar 103 (!!) spänn till Halmstad. Helt sjukt, jag hade skämts om jag var busschaufför och skulle ta så mycket betalt för att sitta i en svinkall/svettig buss i en och en halv timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0