Helgen i Gällö

Här kommer lite bilder från min och Joakims mysiga helg i Gällö. Helt underbart att få vara där uppe lite och bara få slappna av och njuta. Det är så otroligt fint där uppe!

Utsikten över Gällö. Jag och Joakim tog med Nikita ut på en promenad.
 

Lilltjärn.


Superfina stranden.


(Klicka på bilderna så blir de större)

  
Jag och min Joxi                       Stranden                          Fossingar         

Mer fin strand.
 

(Klicka på bilderna så blir de större)

  
Så fina är vi.       En pinne på stranden      Det blir inte mörkt i norrland!

Jag vill egentligen bara tillbaka upp dit och få slippa tänka på allt som ska göras här nere. Jag gillar att vara i Gällö, det är så tyst och lungt. Det kan dock bero på att det är pyttelitet, finns definitivt inte med på kartan. Men jag gillar det ändå!


Tillbaka i Halmstad så tog jag en liten promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0